Snart första advent!

Hej på er!

Nu är det snart första advent och i skolan har vi börjat öva inför luciatåget. Det är alltid tvåorna som arrangerar luciatåg. Jag har alltid tyckt om att sjunga och brukar sjunga med min farbror varje gång jag träffar honom. Men jag har sån sjuk scenskräck. Jag är så nervös över att jag ska tappa rösten, glömma texten eller råka svimma. Har ni några bra tips på hur jag ska göra för att bli av med min scenskräck?

Min familj brukar inte fira jul, men vi brukar ändå alltid kolla på luciatåg och pynta med stjärnor i fönstret och sätta upp ljusslingor på balkongen. Det är så mysigt med alla ljus. Min lillebror ÄLSKAR det!!! Han är 7 år och han har tjatat på mina föräldrar ända sen det började bli mörkt på morgonen. Alltså i typ två månader, haha!

Vilket är ert bästa julpynt?

Yellow String Lights

Peace out!