Nyinflyttad

När jag skulle börja gymnasiet flyttade jag hit till Stockholm, jag kommer från början från Göteborg. Via skolan kunde jag få tag i boende, så nu bor jag i en lägenhet. Det är en 1:a på 39 kvadrat och det är alldeles lagom för mig. Det går faktiskt väldigt bra att bo själv. Från början var jag orolig för hur det skulle vara att flytta hemifrån redan som 17-åring, om det skulle vara jobbigt att sköta hemmet själv men kanske framförallt om jag ens skulle våga bo själv. Men allt har gått jätte bra och jag ångrar inte en sekund att jag flyttade. Så till er andra där ute som funderar på att flytta och börja på gymnasiet i en annan stand, våga göra det! :-)

Ha det bra /Jennie.

4 mar 2016