JULLOV!

Ni fattar inte hur gött det är att det blir jullov idag. Längesen jag längtade efter något såhär mkt. Vi ska ba va hemma med familjen i jul men det ska bli gött faktiskt. mina kusiner och mormor / morfar kommer så det blir nog nice. Ska dricka massvis med julmust och trycka i mig skumtomtar! Älskar verkligen skumtomtar. Och på tal om skumtomtar, har ni provat den nya Noccon som smakar skumtomte? Jag har inte hunnit göra det än men ska lätt göra det och uppdatera er om hur den smakade!

Tar ett litet jullov från bloggen för jag tänker ju inte blogga på skolans blogg när jag har jullov ;) Men vi hörs när jullovet är slut (hoppas tiden går långsamt)

/adam

18 dec 2016