Det är jag som är Jonas

Jag tänkte berätta lite mer om mig och vem jag är. Jag heter Jonas Erik Larsson och är 16 år. Jag läser Ekonomiprogrammet här på Spånga även fast jag egentligen hatar matte haha. På fritiden pluggar jag ibland, men mest umgås jag med mina polare och spelar tv-spel, nhl oftast och sen det blir ganska mycket hockeylir också. Jag har lirat sen jag var liten, jag var typ 5 år när farsan satte mig i hockeyskola och att spela hockey är fortfarande det bästa som finns! Min idol är Erik Karlsson. I framtiden drömmer jag om att flytta till USA och gå på college, men då måste jag ju fixa gymnasiet först! Därför har jag lite av en drivkraft i det, som gör att det blir mer värt att plugga liksom. Ser inte mig själv som en "pluggis", men är ändå mån om min framtid och tycker det är viktigt att göra bra ifrån mig oavsett om det är i skolan eller på hockeyplan.

/Jonas.

21 jan 2016