Studentresa

Dagen efter studenten ska vi åka iväg på en klassresa, vi ska åka till Rhodos. Det kommer bli så gött att komma iväg ett tag innan vuxenlivet börjar på riktigt. Det blir en rolig sista grej med klassen innan alla splittras. Det är en sån grej som bör vara obligatoriskt för alla som tar studenten, men man förstår ju att det inte är riktigt så enkelt för alla ska ju ha råd att åka iväg och så.. Det är förståeligt om man inte har det liksom. Jag är iallafall glad för att alla i min klass ska med på resan. Vi gjorde som så att vi har samlat in halva resan tillsammans och resterande halvan får man betala själv, så det blir ändå inte så mycket per person för det var en ganska billig resa som vi bokade långt i förväg. Jag har faktiskt aldrig varit på Rhodos så det ska bli kul :-)

Detta kommer även att bli mitt sista inlägg för jag har så mycket att stå i inför studenten. Ha det bra, så ses vi förhoppningsvis i framtiden!

/Lisa.

/anthony-quinn-bay-island-rhodes-greece-6.jpg